Všeobecné podmínky 
Článek I. Úvodní ustanovení 
1.1. Tyto Všeobecné podmínky stanoví podmínky pro
   poskytování telekomunikačních služeb a postupy uzavírání smluv o poskytování
   těchto služeb společností TELCEL, spol. s r.o.  Tyto Všeobecné podmínky tvoří
   nedílnou součást každé smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb
   uzavřené společností TELCEL, spol. s r.o. jako Dodavatelem těchto služeb a
   jakoukoliv jinou osobou jako Zákazníkem, využívajícím těchto služeb.  
Článek II. Základní pojmy 
2.1 V těchto Všeobecných podmínkách mají následující slova a
  výrazy význam u nich uvedený: "Ceníkem" se rozumí seznam cen
  telekomunikačních služeb poskytovaných Dodavatelem. "Cenou" se rozumí cena
  za poskytované telekomunikační služby. "Kontaktní osobou" se rozumí osoba,
  která zajišťuje přenos informací mezi oběma Smluvními stranami týkajících se
  plnění smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb a která je oprávněna
  závazně jednat ve věcech poskytování telekomunikačních služeb podle takové
  smlouvy. Kdo je takovou Kontaktní osobou jednající za smluvní strany je určeno
  v konkrétní smlouvě o poskytování dané telekomunikační služby."Obecnou
  specifikací služby" se rozumí písemný dokument obsahující specifické technické a
  další podmínky pro poskytování konkrétního druhu telekomunikační služby.
  Obecná specifikace služby tvoří nedílnou součást každé smlouvy o poskytování
  určité telekomunikační služby. " Oprávněným zástupcem" se rozumí osoba
  oprávněná činit jménem smluvní strany právní úkony. "Dodavatelem" se rozumí
  společnost TELCEL, spol. s r.o., se sídlem Praha 1, Dlážděná 1586/4, PSČ: 110 00,
  identifikační číslo 64582736, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským
  soudem v Praze, oddíl C., vložka 41073, která zajišťuje poskytování
  telekomunikačních služeb třetím osobám - Zákazníkům. " Reklamací" se rozumí
  uplatnění nároků z odpovědnosti za vady poskytnuté Služby u Dodavatele.
  "Službou" se rozumí telekomunikační služba poskytovaná Dodavatelem na
  základě Smlouvy. "Smlouvou" se rozumí smlouva o poskytování služby
  INTERNET CENTRUM TELCEL. " Všeobecnými podmínkami" se rozumí tento
  dokument stanovující všeobecné podmínky pro poskytování telekomunikačních
  služeb společnosti TELCEL, spol. s r.o. "Zúčtovacím obdobím" se rozumí základní
  období, za které se provádí vyúčtování ceny za poskytnuté Služby.  
Článek III. Druhy poskytovaných telekomunikačních
  služeb 
3.1. Dodavatel poskytuje následující telekomunikační
  služby : 
a) připojení k síti Internet komutovaným způsobem (dial-up);
   
  b) připojení k síti Internet pevným způsobem (leased line); 
  c) služba VPN (virtual private networking); 
  d) tvorba a vystavení webových stránek na síti Internet; 
  e) umístění zákaznického serveru připojeného do sítě Internet ve vlastní
   lokalitě, pronájem webového prostoru, pronájem části serveru (hosting),
   připojení serveru klienta (housing), pronájem serveru, přidělování domén; 
  f) doplňkové služby (konzultace, instalace zařízení atd.)
 
3.2 Dodavatel poskytuje telekomunikační služby na celém
  území České republiky.  
Článek IV. Smlouva na poskytování služby INTERNET
  CENTRUM TELCEL 
4.1. Telekomunikační služby jsou poskytovány na základě
  Smlouvy, jejímž předmětem je závazek Dodavatele poskytnout Zákazníkovi
  služby, vykonat práce, dodat věci či poskytnout práva a to za účelem zřízení
  určité Služby pro Zákazníka a tomu odpovídající závazek Zákazníka  zaplatit
  Dodavateli cenu za takto poskytnutou Službu ve výši platné v době poskytnutí
  této Služby dle platného Ceníku.  
Článek V. Práva a povinnosti Dodavatele 
5.1. Dodavatel je povinen: 
 a) za sjednanou cenu poskytovat Službu v souladu se
  Smlouvou, těmito Všeobecnými podmínkami a Obecnou specifikací služby
  každému, kdo o ni požádá a projeví souhlas se Všeobecnými podmínkami,
  nebude-li to v rozporu s oprávněnými zájmy Dodavatele; 
  b) na základě písemné žádosti Zákazníka  provést změnu Služby, pokud tato
  změna bude možná a bude v souladu s těmito Všeobecnými podmínkami a
  Obecnou specifikací služby; 
  c) instalovat, provozovat a udržovat službu ve stavu odpovídajícím příslušným
  technickým a provozním standardům a podmínkám stanoveným obecně
  závaznými právními předpisy;
  d) provádět odstraňování poruch takovým způsobem, aby s přihlédnutím ke
  konkrétním okolnostem byly tyto poruchy odstraněny vždy co nejdříve; 
  e) oznámit Zákazníkovi vhodným způsobem (telefonicky, elektronickou poštou,
  dopisem apod.) v dostatečném předstihu, že dojde k omezení, přerušení, změně
  nebo nepravidelnosti v poskytování Služby, pokud taková omezení, přerušení,
  změny či nepravidelnosti bylo možno předvídat; 
  f) zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech týkajících se činnosti
  Zákazníka, jeho obchodních partnerů, dodavatelů, zaměstnanců a know-how, o
  kterých se při poskytování Služby dozví; 
  g) dodavatel nebude odpovědný za neoprávněný vzdálený přístup, pozměnění,
  krádež či zničení zákazníkových datových souborů, programů či informací
  následkem vyšší moci, podvodných prostředků nebo zařízení či jakéhokoliv
  jiného způsobu; 
  h) dodavatel nebude odpovědný za nároky či škody, vzniklé zákazníkovou
  nedbalostí nebo neplněním zákazníkových povinností. Dodavatel nebude
  odpovědný za škody, vzniklé vinou či nedbalostí zákazníka třetím osobám. 
5.2. Dodavatel je povinen poskytovat Služby nepřetržitě. V
  případě předem ohlášeného přerušení poskytování služeb je zákazník oprávněn
  požadovat slevu ve výši poměrné části měsíčních poplatků za druhý a další den
  výpadku.  
Článek VI. Povinnosti Zákazníka  
6.1. Zákazník je povinen: 
 a) řádně a včas platit Dodavateli cenu za poskytnuté Služby a
  to ve výši platné v době poskytnutí Služby dle platného Ceníku; 
  b) zajistit, aby telekomunikační zařízení, která připojuje k zařízením Dodavatele,
  splňovala podmínky stanovené obecně závaznými právními předpisy. Zákazník
  odpovídá za škody, které vzniknou Dodavateli nebo třetím osobám v důsledku
  činnosti zařízení, která Zákazník připojil k zařízením Dodavatele; 
  c) umožnit Dodavateli přístup k jeho zařízením, která se nacházejí v prostorách
  Zákazníka;
  d) neprodleně oznámit Kontaktní osobě Dodavatele veškeré poruchy a vady,
  které se vyskytly při poskytování Služby. Oznámení vady nebo poruchy provede
  Zákazník telefonicky nebo faxem na níže uvedená čísla a v hlášení poruchy musí
  být uvedeno: jméno zákazníka, lokalita připojení, kontaktní jméno pověřené
  osoby a telefonní číslo, popis poruchy. V případě poruchy nahlášené telefonicky
  je nutné výše uvedené náležitosti potvrdit faxem do 1 hodiny od nahlášení
  telefonem na číslo +420 2 2423 5514. Hlášení zaslané faxem je nutno potvrdit
  telefonicky. Další čísla pro hlášení poruch: +420 602 309 700, +420 602 222
  666. ; 
  e) zdržet se veškerých jednání, která porušují etická pravidla chování na síti
  Internet, zejména nespecifické šíření nevyžádané elektronické pošty (spam) či
  neoprávněné vstupování do cizích sítí (tzv. hacking); 
  f) zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech týkajících se činnosti
  Dodavatele, jeho obchodních partnerů, dodavatelů, zaměstnanců a know-how, o
  kterých se při poskytování Služby dozví.  
Článek VII. Cena poskytovaných Služeb a její
  vyúčtování 
7.1. Cena poskytovaných Služeb je stanovena podle Ceníku,
  který je k nahlédnutí ve všech provozovnách Dodavatele a u jeho obchodních
  zástupců a je také k dispozici na internetové adrese: http://www.tnet.cz. Zákazník je
  povinen platit takovou cenu Služby, která je podle Ceníku platná ke dni jejího
  poskytnutí. Dodavatel je oprávněn Ceník jednostranně měnit, je však povinen
  takovou změnu uveřejnit 60 (šedesát) dní předem ve svých provozovnách a u
  svých obchodních zástupců a také na svojí internetové adrese: http://www.tnet.cz. 
7.2. V případě, že je cena za Služby sjednána přímo ve
  Smlouvě, ustanovení o jejím určení podle Ceníku se nepoužijí. 
7.3. Zúčtovací období je jeden kalendářní měsíc, není-li v
  Obecné specifikaci služby nebo ve Smlouvě stanoveno jinak. Vyúčtování ceny za
  poskytnuté Služby se provede tak, že Dodavatel zašle Zákazníkovi fakturu, která
  bude mít náležitosti daňového dokladu ve smyslu příslušných zákonných
  ustanovení a bude mimo jiné obsahovat cenu za poskytnuté Služby. Cenu za
  poskytnuté Služby vyúčtované fakturou je Zákazník povinen zaplatit v den
  uvedený na faktuře jako den splatnosti (obvykle čtrnáctý den po vystavení
  faktury), nestanoví-li Smlouva nebo Obecná specifikace služby jinak. 
7.4. Ceny za Služby jednorázové povahy (např. instalační a
  zřizovací poplatky a ceny za jednorázové úkony) budou Dodavatelem zahrnuty
  do nejbližšího Zúčtovacího období následujícího poté, co bude taková
  jednorázová Služba Zákazníkovi poskytnuta. 
7.5. Ceny za Služby opakující se či trvalejší povahy budou
  vyúčtovány zpětně k poslednímu dni Zúčtovacího období, pokud Smlouva nebo
  Obecná specifikace služby nestanoví jinak. 
7.6. V případě, že Dodavatel bude nabízet Služby, které budou
  placeny předem (tzv. předplacené služby), bude cena za tyto Služby zaplacena
  Zákazníkem ještě před tím, než bude poskytnutí Služby realizováno. 
7.7. V případě, že Služba opakující se či trvalejší povahy
  nebude poskytována po celé Zúčtovací období, provede se vyúčtování ceny
  zpětně k poslednímu dni Zúčtovacího období, ve kterém byla Služba poskytována
  s tím, že za každý započatý kalendářní den poskytování Služby v daném
  Zúčtovacím období náleží Dodavateli 1/30 měsíční ceny. V případě, že dojde ke
  změně ceny za poskytování Služeb v průběhu Zúčtovacího období, je Dodavatel
  oprávněn požadovat změněnou cenu ode dne následujícího po dni, ve kterém
  změna ceny nabyla účinnosti. 
7.8. Dodavatel je oprávněn v rámci jednoho vyúčtování
  vyúčtovat i cenu za více poskytnutých Služeb a případně i cenu služeb
  poskytovaných třetí osobou, pokud je Dodavatel na základě dohody s touto třetí
  osobou oprávněn po Zákazníkovi cenu za tuto jinou službu požadovat. 
7.9. Zákazník je oprávněn započítat si proti pohledávkám
  Dodavatele pouze ty svoje vzájemné pohledávky vůči Dodavateli, které jsou již
  vykonatelné. 
7.10. V případě, že Zákazník nezaplatí cenu za poskytnuté
  Služby ve lhůtě splatnosti, dostává se do prodlení. Dodavatel má právo
  požadovat po Zákazníkovi smluvní úrok z prodlení ve výši 0,1% z dlužné částky
  za každý započatý kalendářní den prodlení s placením ceny za poskytnuté Služby
  až do zaplacení. Zákazníkem nese veškeré náklady, které Dodavateli vzniknou v
  souvislosti s vymáháním jeho pohledávek za Zákazníkem. 
7.11. Zákazník je oprávněn písemně požádat o vrácení části
  řádně a včas zaplacených úhrad ceny za Služby za období, ve kterém Služba
  nebyla poskytována vůbec nebo byla poskytována v menším rozsahu, než je
  uvedeno ve Smlouvě. Lhůty a způsob vyúčtování přeplatků jsou specifikovány
  níže. Neposkytne-li Zákazník součinnost při odstranění závad majících za
  následek úplné nebo částečné neposkytnutí Služeb, není oprávněn požadovat
  vrácení poměrné části zaplacené ceny.  
Článek VIII. Omezení, pozastavení a ukončení
  poskytování Služeb 
8.1. Dodavatel má právo pozastavit nebo omezit poskytování
  Služeb v následujících případech: 
a) je-li jeho možnost poskytovat sjednané Služby omezena
  objektivně neodvratitelnou událostí, kterou nemohl předvídat nebo jí zabránit;
   
  b) za podmínek uvedených v odstavci 9.2., je-li Zákazník v prodlení s úhradou
  ceny za poskytnuté Služby; nebo 
  c) na nezbytně nutnou dobu, porušuje-li Zákazník svoje povinnosti podle této
  Smlouvy 
8.2. V případě, že Zákazník nezaplatí včas a řádně
  vyúčtovanou cenu za poskytnutou Službu nebo neplní další smluvní podmínky,
  zašle Dodavatel Zákazníkovi písemné upozornění s uvedením termínu
  náhradního plnění. Pokud Zákazník v uvedeném termínu nezjedná nápravu,
  Dodavatel má právo zamezit aktivní přístup ke Službě. Při opakovaném neplnění
  smluvních podmínek má Dodavatel právo poskytování Služby ukončit. Zákazník
  je v takovém případě povinen uhradit Dodavateli veškeré náklady spojené se
  zasíláním písemného upozornění. 
8.3 Pro účely těchto Všeobecných podmínek se písemné
  upozornění považuje za doručené dnem jeho faktického doručení, nejpozději
  však 3. pracovním dnem následujícím po dni, kdy bylo písemné upozornění
  předáno k doručení na adresu sídla resp. místa podnikání či bydliště druhé
  Smluvní strany uvedenou v záhlaví Smlouvy. Pro určení data, kdy bylo písemné
  upozornění předáno k doručení, je rozhodující datum uvedené na příslušném
  dokladu potvrzujícím převzetí zásilky k doručení.  
Článek IX. Podstatné porušení Smlouvy 
9.1. Za podstatné porušení Smlouvy Dodavatelem se
  považuje, pokud Dodavatel není schopen zřídit požadovanou Službu nebo
  provést změnu v určité Službě ani v přiměřené době poté, co uplynula lhůta
  stanovená ve Smlouvě nebo v příslušném dodatku Smlouvy. Dále se za
  podstatné porušení Smlouvy považuje, pokud vinou Dodavatele došlo k
  opakovanému poškození, ztrátě nebo zničení zařízení Zákazníka, které
  Dodavatel od Zákazníka převzal. Omezení nebo zastavení poskytování Služby
  Dodavatelem podle článku IX. odstavců 9.1. a 9.2. stejně jako podle článku V.
  odstavce 5.2. těchto Všeobecných podmínek není považováno za podstatné
  porušení Smlouvy. 
9.2. Za podstatné porušení Smlouvy ze strany Zákazníka se
  považuje: 
a) prodlení Zákazníka s placením Ceny za poskytnuté Služby
  po dobu delší než 30 (třicet) dnů; 
  b) poskytnutí nesprávných nebo neúplných údajů v souvislosti se zřízením
  Služby; 
  c) opakované a i po upozornění pokračující používání poskytované Služby nebo
  zařízení Dodavatele v rozporu se Smlouvou nebo platnými právními předpisy;
   
  d) odepření přístupu Dodavateli k technickým zařízením a systémům Zákazníka v
  souvislosti s lokalizací a odstraněním poruchy;  
  e) neodpojení zařízení Zákazníka od veřejné sítě nebo sítě Dodavatele, pokud
  takové zařízení působí poruchy, rušení či jiné závady na takové síti, ačkoliv byl
  Zákazník k tomuto odpojení Dodavatelem vyzván; 
  f) opakované poškození, ztráta nebo zničení zařízení Dodavatele, a to i když k
  nim nedošlo úmyslně;  
  g) provozování aktivit, které jsou v rozporu s etickými pravidly sítě Internet. 
 
Článek X. Odpovědnost za škodu 
10.1. Podle ustanovení § 82 odst. 10 zákona č. 151/2000 Sb.,
  o telekomunikacích a o změně dalších zákonů, není Dodavatel povinen uhrazovat
  Zákazníkům náhradu škody v důsledku neposkytnutí Služby nebo vadného
  poskytnutí Služby.  
Článek XI. Vznik a zánik Smlouvy 
11.1. Smlouva je uzavírána v písemné podobě na dobu
  neurčitou a je platná od okamžiku, kdy je podepsána Oprávněnými zástupci obou
  smluvních stran. 
11.2. Smlouvu lze měnit pouze písemně. Převod práv a
  povinností Zákazníka ze Smlouvy na třetí osobu je možný pouze s předchozím
  písemným souhlasem Dodavatele. 
11.3. Smlouva zaniká: 
a) písemnou dohodou Smluvních stran; 
  b) uplynutím sjednané výpovědní doby, pokud byla Smlouva uzavřena na dobu
  neurčitou. V případě, že ve Smlouvě není výpovědní doba sjednána, je
  výpovědní doba jednoměsíční a začíná běžet od prvního dne kalendářního měsíce
  následujícího po kalendářním měsíci, ve kterém byla výpověď doručena druhé
  Smluvní straně; 
  c) uplynutím jednoměsíční výpovědní doby při výpovědi dané Zákazníkem z
  důvodu změny těchto Všeobecných podmínek nebo Obecné specifikace služby
  jednostranným úkonem Dodavatele nebo z důvodu zvýšení ceny poskytované
  Služby jednostranným úkonem Dodavatele. Výpověď musí být učiněna písemně
  a musí být dána tak, aby jednoměsíční výpovědní doba uběhla ještě před tím,
  než má změna Všeobecných podmínek, Obecné specifikace služby nebo ceny za
  Služby nabýt účinnosti; nebo 
  d) odstoupením z důvodu podstatného porušení Smlouvy druhou Smluvní
  stranou. Účinky odstoupení od Smlouvy z důvodu podstatného porušení Smlouvy
  nastávají okamžikem, kdy je písemné prohlášení oprávněné Smluvní strany o
  odstoupení od Smlouvy doručeno Smluvní straně, která Smlouvu podstatným
  způsobem porušila; nebo 
  e) uplynutím doby, na kterou byla Smlouva uzavřena, pokud byla Smlouva
  uzavřena na dobu určitou. 
11.4. Výpovědní doba podle odstavce 12.3. písm. c) začíná
  běžet prvního dne měsíce bezprostředně následujícího po měsíci, ve kterém byla
  písemná výpověď Zákazníka doručena Dodavateli. 
11.5. Po ukončení Smlouvy je Zákazník povinen bez
  zbytečného odkladu vrátit Dodavateli veškerá poskytnutá technická zařízení a
  jiné věci a přestat užívat práva, která od Dodavatele obdržel za účelem řádného
  poskytování Služby podle Smlouvy. V případě, že se Zákazník dostane do
  prodlení s vrácením výše uvedených technických zařízení či jiných věcí po dobu
  delší než sedm (7) dnů, je povinen zaplatit Dodavateli smluvní pokutu ve výši 1,5
  násobku ceny, za kterou Dodavatel tato technická zařízení či jiné věci pořídil.
 
11.6. Veškeré pohledávky a závazky peněžité povahy
  vyplývající ze Smlouvy budou mezi Smluvními stranami vyrovnány nejpozději do
  třiceti (30) kalendářních dnů po ukončení Smlouvy. 
11.7 Pro účely těchto Všeobecných podmínek se písemná
  výpověď či písemné prohlášení o odstoupení od Smlouvy považují za doručené
  dnem jejich faktického, nejpozději však 3. pracovním dnem následujícím po dni,
  kdy byla písemná výpověď či písemné prohlášení o odstoupení od Smlouvy
  předáno k doručení na adresu sídla resp. Místa podnikání či bydliště druhé
  Smluvní strany uvedenou v záhlaví Smlouvy. Pro určení data, kdy byla písemná
  výpověď či písemné prohlášení o odstoupení od Smlouvy předáno k doručení, je
  rozhodující datum uvedené na příslušném dokladu potvrzujícím převzetí zásilky k
  doručení.  
Článek XII. Uplatnění práv z odpovědnosti za vady
  poskytnuté Služby  
12.1. V případě, že se Zákazník domnívá, že poskytovaná
  Služba svým rozsahem, kvalitou nebo cenou neodpovídá smluveným podmínkám
  a tudíž vykazuje vady, může příslušná práva z odpovědnosti za tyto vady uplatnit
  u Dodavatele za podmínek uvedených níže. 
12.2. Dodavatel odpovídá za rozsah, cenu a kvalitu jen těch Služeb, které poskytuje v souladu s příslušnou Smlouvou, a to v případě, že 
a) smluvně dohodnutá Služba nebyla poskytnuta v kvalitě
  podle Smlouvy nebo příslušných předpisů nebo že za Službu nebyla účtována
  cena v souladu s platným Ceníkem nebo Smlouvou, nebo 
  b) poskytované Služby nemají sjednané, předepsané nebo schválené vlastnosti.
 
12.3. Reklamace může být uplatněna v případě, že je
  namítáno špatné vyúčtování ceny za poskytnou Službu nebo nedostatky ve
  způsobu poskytování Služby. 
12.4. Reklamace se uplatňuje písemně u reklamačního
  pracoviště Dodavatele, a to na kontaktní adrese uvedené na vyúčtování ceny
  Služeb Dodavatele. Reklamaci lze uplatnit i faxem, a to nepřetržitě po dobu 24
  hodin denně. 
12.5. Spočívá-li vada Služby v nesprávně vyúčtované ceně za
  poskytnutou Službu, má Zákazník právo reklamovat vyúčtování ceny za Službu
  do jednoho (1) měsíce od doručení tohoto vyúčtování, jinak toto právo zanikne.
 
12.6. Reklamace týkající se jiných závad než vyúčtované ceny
  musí být podány bez zbytečného odkladu po jejich zjištění (zpravidla do 15
  (patnácti) dnů). 
12.7. Uplatnění Reklamace proti výši účtovaných cen za
  Služby nemá odkladný účinek a Zákazník je povinen zaplatit účtovanou cenu v
  plné výši do data splatnosti. 
12.8. Reklamace se vyřizují ve lhůtách odpovídajících složitosti
  a technické či administrativní náročnosti uplatněné Reklamace, a to následujícím
  způsobem: 
a) jednoduché případy Reklamací nevyžadující technické
  šetření se vyřizují zpravidla do 15 (patnácti) kalendářních dnů od doručení
  Reklamace; 
  b) Reklamace vyžadující technické šetření a Reklamace týkající se ceny se
  vyřizují nejpozději do 30 (třiceti) kalendářních dnů od doručení Reklamace;  
12.9. Zákazník má právo na vrácení přeplatku nebo na
  vrácení zaplacených cen Služeb na základě kladně vyřízené Reklamace a
  Dodavatel má povinnost tyto zaplacené částky vrátit: 
a) formou dobropisu v následujícím vyúčtování po kladném
  vyřízení Reklamace; 
  b) ve lhůtě do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne kladného vyřízení Reklamace
  Zákazníka, pokud s Zákazníkem nebylo dohodnuto jinak; nebo 
  c) pokud nebyla úhrada ceny Služeb provedena, zrušením původního vyúčtování
  a vydáním vyúčtování opraveného na základě Reklamace. 
12.10. Právo na vrácení přeplatku vzniklého na základě
  kladně vyřízené Reklamace, který nebylo možno vrátit pro překážky na straně
  Zákazníka, se promlčuje ve lhůtách stanovených obecně závaznými právními
  předpisy (zákon č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákon č.
  513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění).  
12.11. V případě, že Zákazník nesouhlasí s výsledkem
  reklamačního řízení Dodavatele, má právo obrátit se v případě Reklamace ceny
  za poskytnutou Službu ve lhůtě třiceti (30) dnů od doručení vyřízení Reklamace
  na Český telekomunikační úřad.  
Článek XIII. Společná ustanovení 
13.1. Dodavatel je oprávněn s údaji a informacemi o Zákazník
  i nakládat pouze v souladu s platným právním řádem ČR. Dodavatel nesmí
  zpřístupnit tyto informace třetím osobám, s výjimkou případů stanovených nebo
  požadovaných zákonem nebo na základě souhlasu Zákazníka. Není-li stanoveno
  ve Smlouvě jinak, Zákazník souhlasí s uvedením své obchodní firmy, jména
  nebo názvu v marketingových materiálech Dodavatele. 
13.2. Dodavatel má právo jednostranným úkonem měnit tyto
  Všeobecné podmínky, je však povinen oznámit to nejméně tři (3) měsíce
  předem. Oznámení o změně Všeobecných podmínek se děje uveřejněním na
  jeho internetové adrese: 
  http://www.tnet.cz.  
Článek XIV. Závěrečná ustanovení 
14.1. Smluvní vztah mezi Zákazníkem a Dodavatelem se řídí
  právním řádem České republiky. 
14.2. Pokud jsou Smlouva, Všeobecné podmínky nebo Obecná
  specifikace služby vyhotoveny i v cizím jazyce, je vždy rozhodující české znění,
  nedohodnou-li se Smluvní strany jinak. 
14.3. V případě, že vznikne rozpor mezi ustanoveními
  Smlouvy, Obecné specifikace služby a Všeobecnými podmínkami, mají přednost
  ustanovení Smlouvy před ustanoveními Obecné specifikace služby a
  Všeobecných podmínek a pokud vznikne rozpor mezi ustanoveními Obecné
  specifikace služby a Všeobecných podmínek, mají přednost ustanovení Obecné
  specifikace služby před ustanoveními Všeobecných podmínek. 
14.4. V případě, že jedno nebo více ustanovení těchto
  Všeobecných podmínek bude považováno za nezákonné, neplatné nebo
  nevynutitelné, taková nezákonnost, neplatnost nebo nevynutitelnost se nebude
  dotýkat ostatních ustanovení těchto Všeobecných podmínek, která budou
  vykládána tak, jako kdyby tato nezákonná, neplatná anebo nevynutitelná
  ustanovení neexistovala. Dodavatel a Zákazník souhlasí s tím, že veškerá
  nezákonná, neplatná nebo nevynutitelná ustanovení budou nahrazena
  ustanoveními zákonnými, platnými a vynutitelnými, která se nejvíce blíží smyslu
  a účelu těchto Všeobecných podmínek. 
14.5. Tyto Všeobecné podmínky nabývají platnosti a účinnosti
  dne dne 1. ledna 2002. Na smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb
  uzavřené před tímto datem se však tyto Všeobecné podmínky vztahují až od 1.
  dubna 2002. 
 |